U sklopu nedavno održanog B2B esports turnira Good Game Zagreb 2018, na kojem su se gejming timovi najznačajnijih hrvatskih IT tvrtki, naoružani MSGW računalima i opremljeni MS tipkovnicama, miševima i slušalicama, borili za prestižnu titulu najboljeg, prikupljen je novčani fond od čak 100 tisuća kuna.
Nikola Stolnik, direktor tvrtke Good Game Global, odlučio je kroz Liftoff natječaj donirati cijeli iznos startupu koji uvjeri stručni žiri da je njegova ideja najbolja.
Dio stručnog žirija bio je i Sergej Ivasović, marketing i PR menadžer M SAN Grupe, a ostali uspješni poduzetnici i stručnjaci su redom Nenad Bakić, investitor i poduzetnik, Mate Rimac, CEO tvrtke Rimac Automobili, Lordan Kondić, direktor marketinga za privatne korisnike A1 (donedavno Vipnet), Martina Rizman Matić, direktorica korporativnih komunikacija A1, Hrvoje Balen, predsjednik uprave Algebre, Miran Pavić, CEO, Telegram Media Grupa, Ivan Brezak Brkan, osnivač i glavni urednik Netokracije, Tomislav Car, CEO i suosnivač tvrtke Infinum, te Nikola Stolnik, CEO tvrtke Good Game Global.
13.rujna u HUB385, 10 izabranih startup-ova iz užeg kruga prezentiralo je svoje ideje žiriju. U 10 minuta trebali su predstaviti svoj proizvod, te razrađenu strategiju i poslovni plan. Nakon toga su u narednih 10 minuta slijedila pitanja žirija, te samo ocjenjivanje prezentacije, inovativnosti i izvedivosti.
Najviše bodova dobio je projekt Mundus, te su osvojili 100 tisuća kuna nepovratnih sredstava za daljnji razvoj poslovanja! Radi se o pametnoj društvenoj igri koju su osmislili tri učenika V. gimnazije iz Zagreba, Filip Hercig, Luka Domančić, Matija Fućek te student FER-a Fran Zekan. Ova igra na pametan i interaktivan način spaja ploču za igru, poput one za “Čovječe ne ljuti se“, te pametne telefone. Drugo mjesto osvojio je Prostec, uređaj za identifikaciju životinja s veće udaljenosti, a treće mjesto Iron Bull, robotizirani tenk koji je nastao po uzoru na igricu World of Tank.
Organizator GoodGame Liftoff natječaja Nikola Stolnik, poručio je kako treba pružiti priliku mladim, pametnim i sposobnim ljudima u stvaranju nove vrijednosti na ovim prostorima. GoodGame Liftoff im pomaže omogućiti da svoje ideje pretvore u stvarnost, da pokrenu posao sa što manje rizika te im pruža šansu za lokalni ili globalni uspjeh. Štoviše, značaj ovog natjecanja prepoznala je i Hrvatska gospodarska komora koja će pobjedniku financirati odlazak i promociju na nekom od europskih sajmova.
„Sponzori smo GoodGame projekta od samog početka, a s Nikolom i njegovom ekipom razvili smo dobru partnersku suradnju.“ – izjavio je član stručnog žirija Sergej Ivasović, marketing i PR menadžer M SAN Grupe –„Svi se turnirski mečevi odigravaju na hardverskoj platformi naših vlastitih brendova, MSGW gejming računalima i MS gejming periferiji, tipkovnicama, miševima i slušalicama. Učestale pohvale GoodGame igrača odličan su nam pokazatelj kvalitete naših proizvoda, a njihove želje i prijedlozi aktualnih tržišnih trendova.“
„Od prvog izdanja GoodGame projekt nosi humanitarnu crtu, od donacije dječjoj bolnici do potpore STEM projekata, a s ovogodišnjim Liftoff natječajem i otvaranjem prema startup projektima cijeli je projekt dobio puno širu društvenu dimenziju.“ – izrazio je veliko zadovoljstvo sudjelovanjem u ovom hvale vrijednom projektu Sergej Ivasović.
Kao dodatnu vrijednost ovom projektu, pridonijela je i činjenica da je Good Game Global proglašen za najbolji startup prema društvenom utjecaju, Best Social Impact Startup, od strane National Central European Startup Awards u ovoj godini.
Više o projektu na:
https://liftoff.gg.me/hr
https://www.facebook.com/GoodGameGlobal/
