Vrijednosti
POVJERENJE I POŠTOVANJE
Povjerenje i poštovanje – među suradnicima i prema partnerima osnova su svakog kvalitetnog poslovnog odnosa. Poštujemo integritet i osobnost svakog pojedinca te uvažavamo različitost mišljenja, kultura i običaja. Promičemo otvorenu komunikaciju. Za ostvarenje naše vizije jednako su važni svaki proizvod, usluga i tržište kao i svijest o tome da se naši suradnici i partneri mogu osloniti na nas te smo stoga odlučni u njegovanju i poticanju odnosa uzajamnog povjerenja i poštovanja.
ODGOVORNOST
Ispunjavamo svoja obećanja dana i suradnicima i našim partnerima. Izvršavamo preuzete obveze te dovršavamo svoj posao do kraja, ne očekujući da ga netko drugi obavi umjesto nas, uočavajući i rješavajući i one probleme za koje smatramo da ih je potrebno riješiti, bez potrebe da nas se na to upozori. Svatko od nas odgovoran je za sebe i svoj posao, ali i za uspjeh i dobrobit tvrtke u cijelosti – dajući svoj maksimalni doprinos u poslu, pronalazimo najbolja ostvariva rješenja na zadovoljstvo svih uključenih strana. Resursima tvrtke upravljamo prema načelima dobroga gospodara i odgovorno se ponašamo prema svim podacima do kojih dođemo radeći u M SAN Grupi.
PROAKTIVNOST
Biti proaktivan podrazumijeva poduzetnost i inicijativu kao i spremnost preuzimanja rizika. Nužno je uvijek razmišljati nekoliko koraka unaprijed kako bismo predvidjeli potrebe naših partnera i na njih unaprijed reagirali. Od nas se očekuje proaktivan odnos prema radu i samoinicijativnost u rješavanju zadataka te osobito pravovremenost u izvedbi. Kako je vrijeme jedini resurs koji se ne može obnavljati, mjerilom uspjeha smatra se ukupno vrijeme reakcije – od informacije, preko odluke, do konačnog rezultata.
USMJERENOST PREMA PARTNERIMA I KUPCIMA
Naša efikasnost i efektivnost među ključnim su čimbenicima podrške partnerima i kupcima M SAN Grupe. Usmjerenost prema partnerima i kupcima uključuje razvijanje njihova povjerenja, što postižemo proaktivnim pristupom radu, predviđanjem njihovih potreba i informacijama koje im pružamo prije no što ih i zatraže od nas. Kako bismo to mogli ispuniti, kontinuirano pratimo tržišna zbivanja te aktivno pristupamo svojim partnerima težeći tome da M SAN Grupa bude njihov prvi izbor.
RAZVIJANJE TIMSKOG RADA I DUHA
U tvrtki razvijamo osjećaj zajedništva i kolegijalnosti vodeći se načelom „Svi za jednoga – jedan za sve“. To se osobito odnosi na pružanje stručne pomoći, savjeta, razmjenu iskustava i otvoreni protok informacija. Poštivanjem različitosti i sagledavanjem činjenica i situacija iz različitih kutova pridonosimo podizanju radne i kulturne etike unutar M SAN Grupe. Doprinos suradnika prepoznajemo i podržavamo, a uspjeh zajednički slavimo. Stoga posebno potičemo i afirmiramo timski rad, punu suradnju i multidisciplinarni pristup u različitim poslovnim projektima i zadacima.
INOVATIVNOST
M SAN Grupu počeli smo graditi ne tako davno, a ovo što smo danas postali smo zahvaljujući i našoj znatiželji, entuzijazmu, stvaralačkom nemiru i prihvaćanju novih ideja. Novi problemi nama predstavljaju izazove kojima treba spremno pristupiti otvorena uma, pronalaziti rješenja i davati prijedloge unaprjeđivanja postojećih procesa i procedura. Pronalazeći nove načine zadovoljavanja potreba naših partnera, učenjem i inovativnošću stvaramo nove, dodatne vrijednosti.
ORGANIZACIJA KOJA UČI
Stjecanje novih kompetencija osobna je odgovornost i obveza svakoga od nas, a kreativni pristup u radu, otvorenost za nova znanja, prijedloge i iskustva kao i sposobnost produkcije novih ideja posebno cijenimo - i nagrađujemo. Razvijamo i primjenjujemo sustav evaluacije učinka te mijenjamo ono što nije bilo dobro kontinuirano usklađujući procese i procedure u skladu s promjenama koje se kontinuirano događaju. Razmjena znanja od iznimne je važnosti kako bi se povećalo ukupno organizacijsko znanje – jedna od naših najvećih prednosti. Prijenos znanja i iskustava potičemo sudjelovanjem svih zaposlenih u specijalističkim i projektnim interdisciplinarnim timovima, internom pokretljivošću i sudjelovanjem u različitim poslovnim procesima koji su širi od „kućice“, odnosno našeg radnog mjesta. Svi mi, a osobito menadžment, dužni smo pružiti profesionalnu i ljudsku pomoć i podršku u procesima učenja naših suradnika.
POZITIVNO RADNO OKRUŽENJE
Težimo postići ono o čemu govorimo i pišemo, a temelji toga moraju biti u pozitivnoj okolini kojom smo svakodnevno okruženi. Među ostalim, to uključuje i održavanje svojeg radnog mjesta urednim i čistim. U održavanju radnog elana vodimo se željom za uspjehom i postignućima, a podržavamo iskrene i pozitivne, kolegijalne odnose, odobravamo ih, gradimo i u njima sudjelujemo. Moguće osobno nezadovoljstvo i rješavamo osobno, i to na razini na kojoj se mogući problem nalazi, odnosno na kojoj je rješiv, dok na ostale članove tima i druge suradnike u tim trenucima djelujemo pozitivno i motivirajuće.
BOGATSTVO RAZNOLIKOSTI
Raznolikost doživljavamo kao bogatstvo. Tržišta na kojima djelujemo razlikuju se u ekonomskom, kulturološkom i svjetonazorom smislu. Tu raznolikost objeručke prihvaćamo i na nju odgovaramo bogatstvom vlastite raznolikosti. Najvrjedniji resurs M SAN Grupe jesu ljudi koji u sebi nose različita iskustva, znanja, vještine, ideje i želje. To bogatstvo čvrst je temelj na kojem gradimo vlastiti uspjeh i rast. U tom procesu djelujemo blagotvorno i na nas same i na naše partnere, ali i na društvo u cjelini šireći svoje vrijednosti, stvarajući nova radna mjesta i kontinuirano dostižući nove razine kvalitete u poslovanju.